Saturday 9 June 2012

yeahhh!!!

hoi!!! jgn tnye kenape blog aku sume citer sedeyh pasal aku..blog aku suke ati aku lar.......tapi ini la ak skrg....sedeyh je hari-hari..da x ceria mcm dulu....haha..upadate lagi...skrg hobi aku update je la kejenye....da x tau nk buat ape...emm nk cite pasal sn aku nie...hemmm dalam diam aku menangis pikir subjek nie....mcm mane la leyh trok sgt smpai mcm nie...semanat dah luntur...da x ad org nk bg semangat...aku mmg pntang kalau org sebut pasal sn aku...aku benci..mmg la aku kene terime hakikat...tapi tlg la time aku tgh nk enjoy jgn sebut pasal carry...buat ak nak meraung bunuh diri tau x....bodoh sial hampeh betol...bukannye ak x pikir..aku pikir tu sbb aku jadi mcm nie sedeyh je....aku tau sepahit mane pon aku kene tempuh jugak sebab ni yg aku pilih KEJURUTERAAN AWAM!!! aku tau la bangang....tapi aku x suke org ungkit ap yg aku gagal....buat semangat aku luntur....benci betol...tambah2 skrg org yg selalu sokong aku da x ade...da jarang dgn aku..laku pon x tau nape...da jgn ckp pasal die la...spoil mood lolz~~aku sedar aku nie x pandai mane...allah x marah kalau aku bodoh ok..tapi allah marah kalau aku x menuntut ilmu...hem tah la...skrg mmg aku da x semangat....sume yg aku buat ak igt die.....aku x nk mcm tu tapi aku xleyh aku da cube....smapi aku kene mrh dgn seseorg...die ckp suh aku lepaskan die lupekan die...sbb die buat dont know kt aku..but aku x boleh....sorry..tapi thanz nasihat aku ye....sehingga kering air mata ku menangis bila aku kenangkan nasib yg telah menimpa diri ku ini....biarkanlah ku sendiri meneruskan hidup tanpa dirimu disisi..ku relekan dikau pergi andai itu nya mahumu...ku menganggap itu adalah ujian darinya..aku pasrah aku redha dgn apa yg terjadi....ku doakan agar dikau bahagia......hemmm..huarghhhhhhhhh...sedeyh.....nak pinjam bahu sesape boleh x....huhuhu..bahu die da x ade....eh lari tajuk...ha aku nie bukan x pndai tapi..aku kene ade seseorg yg bg aku smangat..mmg aku jenis mcm tu nk buat mcm mane...sbb membuat kan aku rase tercabar bile ade org bagi aku smangat...bodoh kan aku sbb terlalu sygkan org....hemmmmm...asik nanges penat la lolz~~~ bile aku dpt lupekan sumenye..berakhirlah dgn cepat.....huhuhu....awak sy syg awk tapi sy benci giler kt awk..mcm mane tu...huhuu.....nie lar kehidupan kasih syg manusia......penat letih hati nie....

No comments:

Post a Comment