Thursday 7 June 2012

DunIa Manusia

Assalamualaikum!!!! ha jwb2!! welcome back to my blog....nak cite nie..hidup nie mcm2 jenis manusia ade yg tinggi, rendah,gemuk,kurus (aku la tu), cantik, hodoh, cute, hensem (aku ar tu), and so on,...tapi semua tu hanya pinjaman dari allah...x kekal la bro...kalau mati x kemane pon sume tu....so bersyukur la dgn ap yg kite miliki... sebenarnye nk citer pasal perjalanan hidup aku nie..jumpe seribu mcm perangai manusia yg x bersyukur...suke mndabik dada padehal dade x ade lah besar sebidang tanah pon..juz sekangkan kera je.... tapi overlimit sombong nye tahap gaban...mcm anak tan sri plak padehal org biase je..entah ceruk mane asal sombong mcm ank zeti aziz je...ala tukang buat duit tu...weyh budak sedarla sume tu pinjaman di dunia je lar...kau tu amalan cukup ke nk sombong bagai....mcm hampeh kelape betol ar....aku pon x cakap aku bagus tapi at least aku bersyukur dgn ap yg allah bagi kt aku....kau tu bwk bertaubat la..stakat pakai grand2 tapi mulut x serupa bikin alahai..sakit pulak hati aku nie tk org mcm kau...tepuk dada tanya iman la sis.....hampehgas betol...hohohoho...btw nie bukan aku nk kutuk..tapi ni la kenyataan dalam dunia sekarang ragam manusia yg xpenat mengejar hemm ap nak ckp populariti lar.... dan menjadi hamba kepade duit....sungguh sedih kan???? sgt menyebalkan....k ar pnt berceloteh..haha blog aku so suke hati aku lar kan nk ckp ape..kau terase ape aku kesah.....lol~

No comments:

Post a Comment