Friday 8 June 2012

HaTi

bosan giler x tau nak buat ape so aku update la blog..mcj bff x balas col x angkat...hemm da bape hari jarang mcj die...h square ape tah lagi...haish sunyi betol mcm nie.....rase mcm nk buang henset tu jaoh2.....bapak la sedeyh giler arynie...rase mcm hati nie kene siat3...rase mcm nak keluarkan hati nie buang jaoh2.....nak buang semua memory indah dgn kau....sbb aku letih syg kau...serius aku penat....letih..tapi ni lar aku bodoh syg kau kan....makin hari kau mcm da lupekan aku....serius aku rase aku mcm tunggul dlm hidup kau....da banyak hari aku fikir...makin aku fikir makin aku sakit kepale sakit sgt kau tau x....aku rase mcm biar je allah amik nyawe aku sbb aku letih penat syg kau....tapi kau buat xtau kat aku...kalau kau rase da malaz nk mcj or contact aku kenape ko kutip aku balik..ap igt aku nie patung ke buang jaoh2..bile bosan baru cari aku balik....aku mmg bodoh kan.....arghhhhhhhhhhh sakit sgt mcm nie......da lar aku tgh bosan buat short sem nie...blaja mmg la best tapi bile x ad claz giler bapak bosan nk mampus....lol~~~~~~...bosannnnnnnnnnnnnnnn budak uma je tau betape bosannye aku sampai menangis tahap bosan aku nie....rindu nk balik perak...jejalan baru dpt lupekan kau....kat umah kt kg dpt bz kan diri dgn bejalan je.......bwk motor laju-laju lupe masalah...lepak2...main sane sini ilang tension..kau pon ilang dlm igtan aku....arghhhhh pegi kau jaoh2 dari idup aku..pegi3!!!!! AKU BENCI KAU kutip aku balik...tapi makin aku benci makin aku syg kau lar......ap lar aku nie....dah x ad mase dgn aku kan....hemmm aku nk lupekan ko..tapi mcm mane someone please help me........arghhh benci sgt dgn perkataan syg tu....benci.......benci,,...benci...benci la bodh benci...x suke syg tu....sbb syg aku tersekse.....benci sgt3!!!..nak lari jaoh-jaoh tapi ini reality...kite x leyh lari dari reality....kene hadapi jugak...perasaan syg tu x leyh nk halang..aku benci dgn perkataan SAYANG tu.......alhamdulillah da bape hari aku x dgr perkataan tu....SAYANG tu mcm2 ad syg tu kejam bagi aku...but pade insan yg bertuah dpt balasan syg tu meti indah..tapi bg aku syg tu pedih kejam sbb syg tu buat hati aku merintih....hanya allah je yg tau mcm mane hati aku....da lar hati wahai bayu sedarlah kau tu x layak terime kasih syg dari org hentikan daripade hati kau tu disakiti.....hemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm =(

No comments:

Post a Comment