Sunday 1 July 2012

Assalamulaikum....da lame x update blog....almaklumla bz berpesbuk and final exam short sem ary tu....da besawang aku rase blog aku nie....ok xpe aku nak cuci lar nie..hahaha...ok first aku nak share pasal aku smbut bezday budak cumel nie...cumel ke???? haha xcited nak balik 28.jun.2012 sbb nak smbut bezday die nie lar pada 29.jun.2012.....pagi tu aku pegi tluk intan dgn abg aku utk beli kek and hadiah die....haish punye la kelam kabut nak balik cepat sbb nk buat surprise lepas die abis claz...alih-alih lain yg jadi......yg die pgg tu hadiah yg aku bg...aku smpai kt ledai adiah tu ini yg tertarik di mate aku..so aku amik and tros bayar..hahah..nampk nk cpt kan..nie lar orgnye...

                              nie lar noorlidaidayu----->bezday gurl..

ha yg nie plak spupu aku...yg plan skaly dgn aku punye rncangan...hahaha..najwa namenye..nie spupu yg paling aku rapat......pagi tu aku pegi tluk intan dgn abg aku utk beli kek....ini keknye...

nampak sdp kan..well tgk la sape yg beli...hahaha..and kek nie jugak la aku dipakse makan oleh ayu nie..dan pisau yg digunakan utk potong kek nie sunnguh la kejam mcm pisau nak bunuh org...hahaha...aku nak buat surprise...alih2 aku yg tekejut...nak pegi bilik guru amik pisau sbb aku bli kek nie tlupe mintak pisau...careless...huhu..so bwk la sglae mcm pegi bilik guru..last2 ayu nie pon ade kat bilik guru...aku xtau nak buat ape,,,aku terus bagi kek and hadiah tu kat die...hahahah..nampak sgt blur!!!!..but die tekejut gilerrr tgk aku bg kotak besar die igt kan ape....upenye kek nampak die x perhati kotak kek happy angel tu kan!!!!!!!!!!! hahaha...die x tau nak ckp ape die glak je.........and say thanz to me of coz akak angkat die yg sporting nie....hahaha....die pon smbut la dgn kwn2 die.....nie je la gambar2 yg smpt aku amik.....jangan jelez tgk kek nie...hahaha.....


                                ha sweet kan..spupu sape..hahaha

 
                               sweet kan..ni pic paling aku suke lar...hahahaha

                                            ini budak2 claz die...

selesai sudah smbut bezday dak betuah nie...hahaha........well suke la tgk die happpy....=)...ok lar mau tidor sudah penat mate nie...cdg nak tgk final euro..tapi penat sgt gntok sudah mate ku ini..bye3!!!!!

No comments:

Post a Comment