Tuesday 29 May 2012

Di TeLan Pahit Di buaNg Sayang

Bad news....makin aku marah dalam hati makin aku syg...makin banyak aku kutuk kau dalam hati kau jugak larh yang aku syg...makin aku benci makin syg...haish..nie la sifat semula jadi manusia syg tu hadir tanpe kita sedari....kadang-kadang saje x nak mcj atau call awk tapi awk buat xtau same jugak xnak mcj atau call aku balik...kdg-kdg saje marah2 tapi kau wat xtau jugak....nak jauhkan diri dari kau berharap kau cari aku mcj tanye kenape..tapi harapan juz tggal harapan je....aku jugak yg cari kau balik nak tggu kau cari aku mcm tggu bulan jatuh ke riba....
Kdg2 aku sesaje je buat merajuk dengan kau sebab dah sakit aty sangat..saje nak bagi kau pujuk..saje aku jauh2 dari kau nak bagi kau kejar......masalahnya bile aku jauhkan diri..kau memang betul2 jauh...
aku rasa macam aku je terkejar kat kau..bila aku rasa aku je yang lebih2..aku betul2 tensen and nak lari dari kau...nak cari yg lain...aku pikir buat ape nak pertahankan hubungan kalau aku je yang jadi kubunye.....masalahnye bile aku pergi jauh dari kau..aku tunggu jugak kau cari aku..and kau memang tak cari...aku buat-buat ade hal dgn kau...padahal aku tak leh tak de kau...last2 aku contact and mcj kau jugak....walaupon kau xbalas...aku buat2 silap send lar....sakit lar....kau juz ckp ap ooooo......kenapa kau yang jahat ni jugak yang aku sayang?? name pon syg kan!!! fitrah manusia!!!
Kdg2 saje buat kau marah gune ayat2 bodoh buat kau marah sbb nak kan perhatian dari kau...tapi kau buat aku mcm lembu yg dah terikat dgn aty kau....kau yg buat aku mcm lembu nie jugak lar yg aku syg???? sekarang aku da x ade jam utk kejut aku bangon pagi...aku da x ade dotor utk marah aku makan ubt and jage kesihatan...aku da x ade bpdyguard yg nak suruh aku jage diri...da x ade org nak marah aku kalau aku tidor ptg...da x ade org nak pggil aku manje2...da x ade org nak layan prangai manje aku...sedeyh kan...but kau yg x nak layan aku jugak yg aku setia and syg.....da x ade org nak mrajuk dgn aku..and aku pon xpenat nak pujuk walaupon aku x penah jemu nak pujuk kau dgn ape care skalipon aku ttp akan pujuk bile kau mrajuk......so sweet kan time tu...but no and even akan dtg aku rase mcm sume kenangan tu xkan dtg balik dlm hidup aku.....but aku ttp berharap even aku tau harapan tu akan layu bersama kenangan lalu yg dah lenyap....maybe suatu hari nanti akan hilang dari ingatan aku....aku harap aku x lupekan kenangan tu....even sakit hati mcm mana pon aku ttp syg kau.....even kau layan aku mcm hampeh kelapa kau jugak yg aku syg??? skali aku benci kau seribu kali tmbah syg pd kau.....
Sedeyh bile fikir-fikir balik...but nak wt mcm mane aku xnak lepaskan kau...da cube tapi x mampu...kalau aku lepaskan kau ibarat hati aku kau bwak jugak bersama diri kau...semangat aku adalah kau...sbb kau selalu nasihat and bagi aku semangat....kdg2 fikir kau syg aku ke x....tapi bile tanye kau ckp kau syg aku..tapi kau da brubah da x mcm dulu....hem maybe aku nie terlalu menyusahkan kau....ok aku jnjy kalau kau kembali mcm dulu aku x kan menyusahkan hidup kau lagy...aku akan cube utk berdikari sendri even aku tau aku x mampu..tapi sekurang2nye aku mencube.....hidup dgn kenangan kau buat aku rase happy...but kenangn tu mcm da menjaoh mengikut peredaran mase...aty aku sedeyh merintih bile terinat semua tu....aku xpduli org nak ckp ap pasal kite...mampus diorg lar....salah ke aku nak rase happy dgn kau....manusia yg bodoh je akan fikir negatif sbb diorg bodoh!!! aku pon bodoh jugak sbb sygkan kau...tapi mcm yg aku ckp syg tu sifat smula jdi manusia aku sendiri x boleh lari dari sifat tu...tapi aku nak cube utk kurangkan rindu terhadap kau...sbb rindu tu terlalu menyakitkan bagi diri aku...rindu aku mcm x terbalas tgkla betape bodohnye aku........better skrg mcm nie kan jarang mcj n call sbb aku tgk kau ok je x ader aku..pade hal aku mcm org x betol je bile seminit kau x ader...bodoh kan!!!!!
AKU TTP BERSYUKUR SEBAB DAPAT MENGENALI INSAN SEPERTIMU....DAN DISAYANGI INSAN SEISTIMEWA DIRIMU......
AKU HARAP BILE KAU BACE KAU X MARAH SEBAB NI LUAHAN ISI HATI AKU...AKU X TAU NAK LUAHKAN PADE SESAPE SEBAB AKU TAKU KAU MARAH AKU....OK i hate u but i love You!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment