Wednesday 21 March 2012

Ku SAkit KeRnaMu

hemmmm...xtau nk ckp ap..mlm tdi wt kesekian kali nye dri aku trase hine n x berharga di mata dia....apa salah aku sampai dia buat aku mcm nie...hanya sebab x angkat col..tu je....ye larh aku tau aku x guna n x menyenangkan dia..tapi skurng2 nye aku cuba untuk menjadi yang terbaik di kalangan yang terbaik hanya utk gembirakan hati dia...tapi sampai hati dia ckp aku x guna...aku sedar aku sape...no one perfect in this world..kalau jumpe mmg ko bertuah lar sgt....but inilah isi hatiku selama berkawan dgn dia...aku syg dia sgt3!!! walau pon dia suke mrh2 aku..aku x kesah jnji dia ada time aku susah n sentiasa bagi aku semangat... aku tau dia kutip aku balik ye aku sedar....tapi x bemakna dia boleh hina aku mcm tu...aku pon ada hati dan perasaan...aku xpenah amik hati dgn sikap mrh dia tu..tapi kali nie aku betol2 trase and kecewa dgn hinaan yg dia bagi kt aku....mmg aku sedar x menyenangkan dia..tapi at least aku boleh buat dia haapy time dia sedih aku sudi dgr masalah dia...aku cube untuk menjadi pendengar yg terbaik buat dia....tapi tgk ap yg dia da buat kat aku....aku ase cukup larh ap yg dia da buat pada aku skrg...smpai aku sedar diri sape aku di mata dia.....kalau dulu dia x kwn dgn aku sbb mmg salah aku ye aku mengaku mmg salah aku...tapi aku xpernah hina dia......terus terang mmg aku terase and aku sedih sgt...g claz pon x ad mood....cube dia kat tmpt aku.....boleh rase ap yg aku rase....tpi allah tu bagi aku yg berda di tmpt skrg.....same ada aku kuat atau x..aku je yg tau.,..sungguh aku x kuat nak hadapinye....aku x peduli org nk ckp ap tapi aku mmg syg dia sesgt.....dia buat ap pon aku ttp syg....but she broken my heart.....i"am very2 dissapointed....=(
saat aku rebah aku xmampu untuk berdiri sehingga kau datang menghulurkan tgn untuk membantuku bangun dan berdiri semula....tetapi saat aku hampir mapu berdiri kau melepaskan tanganmu dan membiarkan aku rebah sendirian....aku hanya mampu berdoa agar kau kembali menghulurkan tanganmu untuk membantuku semula...tapi hanya tinggal harapan?????? =( so sad today..................................

No comments:

Post a Comment