Thursday 15 March 2012

~adakah AKU SAYANG H-SQUARE~

                adakah aku di takdirkn utk die....hemm...fikir-fikir balik mcm lawak je jalan hidup aku nie..tapi tu lah realitinye...aku syg die tpi aku xpenah ckp aku syg die...dia slalu ckp die syg aku...aku x tau cm ne nk explain tentang aku dan die.. arynie x ad mood sbb tringt kat die..nk mcj tpi tah lar aty xnk..jiwa nak...die slalu caring pasal aku tpi aku xpenah amik tau pasal die....tetapi aku ttp bersyukur dpt mngenali insan yg baik seperti die..
HEMM...kadang2 aku mcj die..kadang2 dalam sbulan boleh kire bape kali je mcj die..kadang2 lngsung x mcj....aku x tau ap prasaan aku kt die skrg..syg or x?? pleaseee someone explain to me....aku mcm nak minx putus tapi aku x smpai hati nk buat die terluka coz die terlalu baik utk aku...tapi kalau aku mrh or mrajuk die xpenah pujuk...die cramah aku ad lar...sweet kan...tapi tu ar aku nk slalu di pujuk...luaran mmg ak nmpak kasar tapi sape yg betol2 kenal aku je tau aku sbenarnye manje...mcm budak kecik je perangai aku...sedih bile tringat ap aku buat utk die...kadang-kadang aku terfikir penah ke aku buat die happy... arghhhhh confuse dgn prasaan aku sendri!!!!!!!!!!!! 
i need someone to explain to me about my situation!!!!!
hemmmm aku rase aku sayang die tapi ech susah nak jelaskan aku x tau nk gambarkan mcm ne prasaan aku..aku xpernah jatoh cinte kt die tapi aku sayang die...apekah tu mknenya aku jtoh cinte kt die....sbenarnye aku ade terminat kat sorg mamat nie tapi hati aku pd h-square minda aku pd mamat tu...huhuhu...tapi aku x nak sakit kan hati h-square sbb die xpenah nk menduakan aku...aku kenal die walaupon kiteorg jaoh aku dah faham hati die..die nk diri die slalu di ambil berat.... k larh aku pon da pnt berperang dgn prasaan aku sndri...!!!! lain kali aku tulis agy...hemm sungguh sedih arynie!!!!

1 comment: