Monday 8 October 2012

About Arwah

hemmm..bukan niat aku nk menduakan h-square..but aku mmg sygkn arwah nie sgt2..sbb dy org first yg buat aku kenal erti cinta sebenar...kate die cinte x bute kalau kita pndai menilai... MOHD FAIZ NUR ILHAM..sesdp name and empunya badan...aku x nafikan die mmg ensem di mate aku..baik and slalu pujuk aku even aku sndri yg salah die ttp mngalah...form 3 couple dgn arwah form 5 putus dgn completely...but igt kn die benci aku..but die still contact aku nak couple lagi but aku tolak sbb dlm hati aku dah ade RAJA HARUN HAFIZI....so aku juz contact die sbagai scandal..but kwn je okeyh...paling sedih die ckp die akn syg aku sampai akhir hayat die...tacink beb..mane nk cari laki mcm nie..bukn nk bangge pasal die but ini yg aku rase tntng keperibadian die...
Lame aku kenal die...mule knal mlalui kwn aku die yg kenalkan kiteorg..die yg ajak aku kluar siap bagi bunge bagai...hehe..tringt memory tu..even dah 4 tahun.....mmg awk sweet sbb pndai pujuk,amik hati..and satu je sy x suke sbb awk nie suke membebel sakit tlinge sy...hehehe..=(...xpernah lupekn sy utk solat and nasihat sy utk berjaya dunia akhirat...tahun nie awk bnyk support sy...smpai la sehari sblom puase awk ckp awk syg and rindu dgn prangai sy sgt2 and awk minx maaf kalau awk ad sakitkan hati sy..sy x syak pape pon...but hati sy x sedp...xnk pk yg bukn2 so sy pon mcm layan je prangai awk ptg tu...awk ckp nk jmpe sy but jaoh....sy ktawe jela....awk ckp....first puase awk kejut sy...hehe terharunye...dlm hati happy...smpai la senje tu kwn awk col sy...bgi tau..............................................awk da x ade....sy igt die main2 so sy pon ckp la..kalau ye pon jgn la main2 pasal mati nie kan...die serius dgn suare teresak2 die ckp faiz nk awk happy dgn mase dpn awk bukn mase lampau dgn die...ya allah...faiz ilham awk dah xad...saat tu sy rase mcm jntung nie terhenti buat seketike..xtau nk ckp mcm mane sy tros letak phone and menangis dan terus menagis sbb sy dah hilang kwn yg periang mcm awk...ya allah mmg sy rindu awk sgt..num phone awk x pernah sy delete dri sim kad sy wlaupon awk dah xade....
awk xcident time nak balik bazar...awk tringin nk berbuke dgn popia goreng..tapi x sempt...sy tnye!! nape awk pegi dgn cept?? but sy sndri ade jwapan tu awk sbb allah da jemput awk die syg awk tu yg die amik awk dari org2 yg syg awk...so sy harap awk tenang di sane...awk jgn risau sy mmg syg h-square sy...awk pon da pesn kt sy jgn menduakan die...sy pgg kate2 awk..now dah due bulan awk pergi...sy pon xpenah lupe utk doakan awk.awk faiz nur ilham sy syg awk sebagai org pertame yg hadir dlm kenalkn erti cinte kpd sy and sebgai mase lamapu kenangn sy....now sy syg h-square sbagai mase dpn sy....
Al-Fatihah buat arwah Ilham.....

No comments:

Post a Comment